Joepardy

"Ez a város egy távoli bolygó, Itt élni nem rossz és itt élni nem jó,..." EK

Címkék

1966 (2) 1967 (2) 1968 (1) film (1) tánc (1) tv (1) zene (3) Címkefelhő

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

1966 Letkiss

2010.08.30. 20:56 Joepardy

Meglepődve láttam, most, hogy nézelődtem, hogy a "letkis" az bizony "Letkiss", így persze nem olyan izgalmas, mert van értelme.

1966-ban 13 évesen tánciskolába jártam Még emlékszem az erre az alkalomra kapott felnőttes szűk szoknyámra, mennyire furcsa volt, pont a térdem fölé ért és nem az volt a különös benne, hogy rövid volt, hanem, hogy hosszu, addig kockás kislányos rövid szoknyákat hordtam. Mondjuk 1 év mulva vissza is vehettem mindegyiket, mert bejött a mini.

Szoval lépedtünk a kisasszony (vagy néni) tapsolására, keringőt, tangot tanultunk és igen különös, talán bizsergető érzés volt, ahogy a fiuk izzado tenyérrel fogták a kezemet. Mivel elég magas kislány voltam, mindig azon drukkoltam, hogy magasabbak legyenek, mint én.

A tánciskolai oktatás csucsa az volt, amikor -mintegy jutalomkánt- modern táncokat tanulhattunk. Így tanultuk, meg a "letkis"-t, amiről sose hallottunk előtte se meg utána se. A twist viszont elmaradt, bár a szülinapi  gyerekzsurokrol a nagyobb testvéreknek köszönhetően kitűnően ismertük.

 

(lesz majd hosszu o meg u csak lekávéztam a billenytűzetet)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://joepardy.blog.hu/api/trackback/id/tr272259913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása