Az első olyan film volt azt hiszem, azok közül, amelyeket láttam és végre kifejezte a bennem kavargó zűrzavart. A lázadás a felnőtt világ ellen: a srácok bohóckodása az üres táblákkal való felvonulás. Csak később olvastam, hogy a szabadság, fiatalság, bohóckodás érzését a rendező kézi kamerával, amatőr szereplőkkel erősítette. Akárehogyis: imádtam.
Hülye felnőttek, felnőtt hülyék!
"három fiú "Le a gátlásokkal!" -felkiáltással besétált egy noi fodrászszalonba, majd vadidegeneknek köszöntgetett az utcán, most pedig üres táblákkal vonul fel a Rákóczi úton a Jégbüfé elott. A jelszavakkal túltömött korban pimasz anarchiát és nihilista derut sugallnak ezek az üres táblák. Lírai történetfűzés, csapongó fantázia, toporzékoló szabadságvágy. Filmes utalások sora René Clairtol az új hullámig, Godard-ig, a filmnyelv pazar ismerete - első filmjében Sándor Pál máris a stílus tökéletes mestere. Kortársi filmet azonban ez után 15 évig nem csinál. Szecessziós, mitologikus, mándy-s világokat épít, saját külön színész kompániával, tobzódó vizuális fantáziával" idézet underground1-től